10:56



visst är den en underbar bild ? ;-) bilden är tagen som ni ser i vintras, eller det var runt februari någon gång. minns inte exakt. tänkte att det skulle bli mycket roligare att läsa mina inlägg med en bild ungefär vid varje. kanske inte alls alla gånger jag skriver något, det blir lite för mycket & tillslut kanske drygt. det ska vara menningen att ni ska "längta" till att få se en bild då och då på bloggen tillsammans med en text under.

min dag idag består av lite små saker som jag ska få gjorda. eftersom mamma & pappa inte ville släppa mig till skolan idag, så är jag hemma som en extra dag. det ska man oftast vara tycker jag. det är som att allt är okej när man går dagen efter. min mage krånglar jättemycket fortfarande. eller inte alls lika mycket, men när jag var i spanien så åt vi nästan hela tiden. så min mage är van över att få mat hela tiden. nu är det STOPP på det, haha !
ska äta dom tiderna som gäller, eller har inga speciella tider men när maten serveras då äter jag. emellan kan jag ta en frukt eller något sånt gott ;-)  ja, jag kanske ska börja berätta mina små saker som jag ska få gjorda idag som planerat.

* gå ut på en promenad i det häärliga vädret med chica (bilden jag & chica)
* tvätta lite kläder ifrån spanien, sånt som användes där
* plugga so:n (prov imorgon)
* göra klart svenskan (det fattas en tärning, en bok som vi läser, MÅSTE BLI KLAR!)
* klippa gräset till pappa, (får se om jag hinner)
* & ta en härlig & lång dusch ikväll. (blev ingen igår)

ja, det är det jag ska hinna med ;-) kanske lite för mycket. måste ha en tid att vila upp mig inför imorgon, och ska nog ta på mig bikinin och sola lite. det har inte hunnit bli jättevarmt än, men när det väl blir det så är det bara att lägga sig på solstolen och sola. måste hålla kvar brännan ifrån spanien ;-) även fast jag har börjat flagnat. usch, det värsta jag vet ! inge mer snack om det haha !

ha en underbar dag alla, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0