01:00 midsommar!

h e j  a l l a  b l o g g l ä s a r e  !

 

hoppas ni har haft en bra midsommar med mycket god mat & mycket skratt. min midsommar har varit väldigt bra.

 

jag, mamma, pappa & chica drog hem till min kusin som bor ute på landet. vi åt där & umgicks med släkten, jättemysigt även fast jag ville hem för alla mygg osv.. vi grillade & hade bara hur kul som helst. vi drog senare hem, tidigare än vad jag trodde. så senare kom tobbe hit. kan ju säga att man förväntade sig inte att den här midsommaren skulle sluta på det viset. men anyway, annars har jag haft det hur bra som helst med både släkten & tobbe. han drog hem vid 12, så fixade mig inför kvällen och nu sitter jag ÄNTLIGEN vid min data. man märker hur mycket den segar, och hur mycket den verkligen behövs rensas. men har aldrig tid för det. imorgon ska jag städa, och sen åka hem till mamma&pappa's kompisar och äta god mat och ha skoj. & på söndag är det packning som gäller, & på måndag kommer tessan hit, och på tisdag drar vi till MALMÖ. tessan hänger på, och sen min familj (utom min syster) och sen ella, zacke, andreas & izac. superkul, men kommer sakna alla här hemma otroligt mycket.

ha en forsatt trevlig dagen efter midsommar!

puss / E'


Kommentarer
Postat av: eli

sv: tack :D

haha okej, härligt :D

kram

2010-06-26 @ 10:36:27
URL: http://upon.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0