♥ 00:22

ett snabbt inlägg nu innan läggdags

som ni ser så har jag fixat om min blogg lite, både på headern & designen.
så, vad tycker ni om förändringen ?

väldigt ovanligt att se min blogg i rosa, men jag vänjer mig snart hoppas jag. tycker det är väldigt gulligt att ha det, och sen är det som en liten sommarfärg vilket passar in väldigt bra nu. (även fast vädret inte alls är bra).

 

jag hoppas ni kommenterar och tycker till vad ni tycker om den lilal förändringen ;-)

 

ska bädda ner mig snart i sängen. imorgon är det stan som gäller, eller rättare sagt hälla. mamma ska handla lite på ikea och sen köpa en ny kamera. tessan & bella hänger med ;-) tessan sover här imorgon ( eller idag ) och bella ska till hallsta så då kunde hon hänga på direkt. lovar er att det kommer bli en väldigt rolig dag med tvillingarna. älskar er! ♥

puss / E' ♥

 


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0