winegum BIG pack!



hej alla bloggläsare ;-)

nu har jag ÄNTLIGEN sprungit 3 km, mina efterlängtade kliv kan man säga haha.. men ärligt talat så kände man verkligen hur mycket man låg efter i sin egen kondition. men nu trappar jag upp igen och ska komma upp i min kondition som jag hade tidigare, de måste jag verkligen ! ska jag vara bra i form innan säsongen för innebandyn börjar så är det dags att träna, now or never..

men klarade iallafall det som jag skrev, kanske inte så mycket tänker ni nu, men med tanke på att jag inte har sprungit på länge så var jag jätte stolt över mig själv att jag orkade med hela. faktiskt jätteskönt att röra på sig också, så nu blir det lite oftare hoppas jag?

på torsdag ska jag EVENTUELLT springa med en killkompis. vi får se hur det blir, men som det ser ut nu så får vi se. jag, mimmi & anton ska sova hos anton tror vi, så jag vet inte om jag hinner med springningen innan jag kommer hem till anton, eller om jag struntar i det. jag behöver verkligen pressningen, och han pressar mig väldigt mycket på ett bra sätt såklart. som en liten mini-coach är han för mig, vilket är jättebra ;-) sånt behöver jag vissa gånger faktiskt, tro de eller ej.

men nog snackat om min springning.. ni kanske funderar på varför jag har winegum som bild längst upp. jo, såhär är det. anton är på kryssning nu och smsade både mig och mimmi idag om vi ville ha något från båten. HUR SNÄLLT ÄR INTE DET ? jag visste absolut inte vad jag ville ha med tanke på att det finns rätt mycket att välja mellan, men jag valde winegum tillslut, och det blev orginal eftersom sura inte fanns i stor förpackning ;-) ja, jag vet hur dumt det låter att han ska köpa en stor istället för en liten. men jag fick bestämma helt själv, och det spelade ingen roll för honom, så jag passade på att ta en stor då. mimmi ville ha salta pastiller så det köpte han också. HUR SNÄLLT SOM HELST ! världens bästa anton!

vi får se planerna för imorgon.. skriver om det senare, men uppdatering kommer snart igen. bra va ? ;-) förresten, nu när jag endå är igång, tycker ni det är bra att jag uppdaterar mycket, eller blir det för mycket att läsa? berätta för mig!

nu ska jag forsätta kolla runt på datan, bilddagboken, facebook, olika bloggar osv..

ha en forsatt trevlig kväll, det ska jag ha!

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0