videoblogga?

hej alla läsare ;-)

haft en bra måndag ?

min måndag har varit väldigt lugn konstigt nog.. alla vännerna var upptagna, och sen har jag faktiskt inte haft så stor lust att hitta på något med någon efter att emelie drog hem ;-) så det blev helt enkelt en lugn dag, vilket jag behövde! har inte återhämtat mig än efter husvagnen, den natten då vi inte sov speciellt mycket haha! och sen blir det återigen en till sån dag, torsdag-fredag. ser verkligen i fram emot den dagen, då kommer anton också hem från strömsta eller vart han skulle. och nu fick jag sista smsen från han att han inte kan smsa, dom är tydligen vid någon gräns till norge, då blir det dyrt att smsa tyvärr.. men då får min mobil vila ett tag, smsar som en tok vissa gånger. och nej det är inte bara till han, men för det mesta JA.

nog snackat om de.. morgondagen har inga planer, eller jo mimmi smsade nyss och fråga om vi skulle hitta på något imorgon, så det blir nog mimmi imorgon. vi har vart ifrån varadra för länge nu, 1-2 dagar ? haha inte mycket alls, men mycket för oss. vi va varje dag förut, men som sagt, man kan inte alltid ha tid för varandra ;-) vi båda har andra vänner som vi också vill spendera tid med, så då blir de så!

tack allihopa för att ni har fått mig att bestämma mig för en gångsskull om videobloggningen. det lutar åt att jag ska börja, MEN jag vet inte när. kanske idag, imorgon ? jag har ingen aning.. som vissa har skrivit, det känns konstigt att stå och prata med en kamera, men jag tror att det är värt med tanke på att bloggen kan bli så mycket roligare med lite videoinlägg då och då. tror inte ni det ?

ha en jättebra måndagskväll, ska gå ner och kika på tv nu..

puss / E'

Kommentarer
Postat av: Cissi

SV: Okej nice! Nej, jag har fan inte gjort ett skit, haha! Du då? :)

2010-07-26 @ 19:55:38
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Anonym

jodå här är det bra, lix vad kan inte vara bra när man sitter o äter massa kexchoklad ? (H)

2010-07-26 @ 21:01:56
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Ja precis ^^

2010-07-26 @ 21:18:10
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0