söndag

Hej alla bloggläsare!

dagen idag har spenderats med mimmi. vi har haft det lika roligt som vanligt, även fast tobbe & anton inte va med. :( tobbe kom en liten stund & sen har vi varit på samhället ett tag & träffat massa olika folk. vissa från klassen & andra inte.. men kul var de endå !

sen drog jag & mimmi hem till mig vid halv 9, vi gick hem, duktigt! mimmi åkte hem direkt eftersom hon skulle hem och äta och hade sin cykel här, så hon cyklade hem direkt och då passade jag på att äta. det blev strips & kött, jättegott faktiskt. men som mimmi sa idag när vi åt sallad är att det bästa som finns, eller att äta på sommaren är en kall sallad & ett glas med vatten med isbitar. allt är kallt, vilket blir mycket godare nu när det är varmt.

 

men nog om de ;-) sommarbilderna kommer upp när jag orkar och har tid!

vet inte om jag ska ta ett dopp i poolen? mamma och pappa har lagt sig och klockan är rätt mycket MEN jag är kokhet. vi får se, kanske är dumt med tanke på att pappa börjar jobba imorgon ?

 

äsch, vi får se hur jag gör. dagens klädsel är väldigt enkel:

 

shorts, linne, underkläder. det är ungefär det som jag har på mig varje dag. finns inge bättre verkligen. en varm sommardag ska spenderas i poolen, bra att man bara har en utanför sig då ;-)

vad jag pratar, dags att sluta!
ha en bra kväll, puss / E'

 

 


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0