underbar dag med jonna och mimmi!



hej alla läsare ;-)

haft en bra onsdag ? 

min onsdag har jag spenderat med mimmi & jonna, mina älskade vänner!

det började med att jag & mimmi umgicks lite. vi drog ner till lidl för att köpa lite gotti gott till idag. tanken var att vi skulle kika på en film eftersom det var molnigt ute, och nästan snudd på regn TRODDE VI. men när vi började cykla så kom solen fram och värmde rejält. hur varmt som helst! men jag & mimmi cyklade hem till henne för att hämta lite pengar och sen drog vi vidare till lidl. köpte BILLIGT godis och ostbågar, mimmi också. vi mötte upp jonna sen när vi skulle cykla hem, så vi 3 cyklade hem till mig och nästan direkt tog på oss bikinisarna och drog ut och bada ;-) lite härliga bilder fick vi också, jonna tog med sin nya systemkamera som hon fick när hon fyllde. lyx unge ;-)

jag vet inte när jag kommer få bilderna, men jag hoppas det blir snart, riktigt härliga & fina bilder på mig och mina 2 tjejor.

ser på himlen att den är rosa, det tyder nog på att vädret kommer bli kanon bra imorgon ;-) skönt med lite sol igen, även om det alltid blir för varmt vissa gånger? men måste få mer färg på mig känner jag. inte menningen att jag ska dra nån dag tidigare och sola solarium för att få lite mer bränna, no no.

men iallafall, morgondagen spenderas med mina underbara vänner again, men med anton den här gången också. han kom hem från kryssningen idag, & imorgon träffar vi han ÄNTLIGEN hoppas vi.. vi har planerat alla att sova hos anton i hans husvagn, tillsammans med jonna (kanske?) & mimmi också. kommer bli hur kul som helst! LÄNGTAR IHJÄL MIG !

men anyway, kvällen blir lugn. pratar med jonna & mimmi på msn nu, och mimmi får tydligen inte tag i anton, j*kla unge och inte svara alla gånger.. men vi ska allt få tag i han ;-)

nej, nu ska jag svara lite på msn, ha en forsatt trevlig kväll!

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0