umgås med mina underbara vänner!

hej alla läsare ;-)

ja, som jag skrev så har det blivit en väldigt dålig uppdatering nu på sista tiden. det är för att jag har spenderat mycket av min tid med mina kompisar, och ett sommarlov utan dom är inget sommarlov ;-) så det är därför bloggen har fått stått stilla nu ett tag, men jag hoppas inte ni slutar läsa bloggen för de ;-) jag lovar att skärpa mig med allt, lovar!

men nog om det, så kanske jag ska berätta om mina dagar nu. jag minns nästan inte sen jag blogga sist, utom idag då, men innan det. så jag berättar om gårdagen.

dagen började med att jag mötte upp anton, mimmi och jonna. vi cyklade runt och bara hade lika kul som alltid. vi åkte till någon lekpark i närheten och tog det lungt där ett tag, snackade och bara umgicks. senare drog vi hem till jonna för att hon skulle packa sovsaker hem till anton. efter att vi hade väntat på att regnet skulle sluta regna så mycket, så drog vi vidare hem till mimmi, och hon packade det hon skulle ha med sig. vi träffade också bella, tessan och rosanna en stund hemma hos dom. efter det cyklade vi vidare hem till mig och jag & mimmi lagade nudlar till oss, eller ja mimmi fick nog inte så mycket tack vare anton, haha! men det gjorde nog inte så mycket för vi skulle senare dra ner till pizzan som vi hade bestämt. men senare när jag var klar, drog vi med packningarna hem till anton och fixade i husvagnen inför sovplatserna och så.

ett tag senare drog vi till lidl och handlade massa gott till kvällen och efter det drog vi till pizzan. där mötte vi på samuel, tom och någon tjej. haha, så sköna! men jag beställde en pizza, tror det var en hawaii, och det var hur gott som helst, kunde nästan inte bli bättre ;-)

när vi var klara där, så åkte vi hem till anton igen och tog det lungt där. spelade kort, och kolla på film, eller vi skulle kolla på film men filmen va helt konstig i playstationet vi skulle spela i, so no DVD. men vi hade extremt kul endå, fast det inte blev någon skräckis som tänkt.

& ja, som förra gången så skulle vi försöka hålla oss uppe som längst, jag vet inte alls om dom 3 sov men jag hade mina ögon öppna hela tiden, duktigt va ? ;-) haha nej, kanske inte så duktigt men jag klara det IGEN. så ja, det visade sig sen på morgonen när jag & anton skulle spela vänd tia några gånger, men som slutade med ett antal gånger. jonna & mimmi var inte speciellt glada på oss, för dom ville få lite sömn ;-) tror ingen lyckades tack vare oss, haha men såna är vi ;-) accept or leave, haha! vi fick ingen sömn alls, de var det jag mena ;-)

men vi spelade alla våra gånger, och ja efter ungefär några gånger så börja båda as garva för minsta lilla. det sjuka var att efter varje gång jag hade blandat upp korthögen och lagt dom upp och ner först, så fick anton ALLTID ett ess på första kortet uppåt, sjukt läskigt! det hände så ungefär 4 gånger också, haha. är det jag som är bra blandare eller ? ;-) men hur kul som helst var det, och jag känner fortfarande lite kramp i magen sen det, men det var det värt, HELT KLART. senare på morgonen så kunde sömntutorna också vara med, så vi körde först själva alla, alltså 4. men sen delade vi upp oss i lag, så det blev jag och anton mot mimmi och jonna. ja, och vilka vann ? ;-) JAG OCH ANTON SÅKLART, vilka annars ? nej, nu lät det dumt mot jonna och mimmi, ni var också jätteduktiga, men vinsten blev till mig och anton, underbart!

vi städade husvagnen så det var helt rent efter att vi hade vart där, och det var det också ;-) städmästarna är vi verkligen. senare cyklade vi alla hemåt och lämna packning och sånt, sen kom allihopa till mig sen och kikade på film som jag hann uppdatera om, TAKEN! tyvärr hann jag somna en jätteliten stund på den, men konstigt med tanke på att jag inte har sovit något ? kanske 5 minuter eller något..

det var nog allt, och jag fick också med allt tror jag.
vi har just nu besök av lill-kussarna, morbror och hans fru. så ska gå ner till dom och vara social nu, och kommentarerna tar jag senare, ska umgås med zacke nu. hör att det är något fel, så det är bäst att jag går och leker med han lite.

ha en jättebra lördagskväll, puss / E'

INGA BILDER TOGS PÅ OSS JUST DEN HÄR NATTEN I HUSVAGNEN TYVÄRR "/




en bild i repris kan man lungt säga ;-) den enda bra bilden jag har på min data på oss 4 tillsammans. jonna har jättefina bilder, men som jag än inte har fått. måste först och främst rensa datan, över med bilder till hårddisken. ja, nu fick ni veta det också ;-)


Kommentarer
Postat av: rosanna

Roman ? :D haha

2010-07-31 @ 21:53:30
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/
Postat av: rosanna

sv: självklart! :)

Ska du och mimmi springa imorrn?:D

2010-08-01 @ 01:00:40
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0