torsdag!



hej allihopa ;-)

just nu har jag, mimmi, anton och jonna badat här hos mig och snart cyklar vi vidare till lidl för att handla lite gott till kvällen som jag hoppas blir hur lyckad som helst. har man bra sällskap så är nog kvällen räddad, eller vad säger ni ? ;-)

jag tror inte det blir någon mer uppdatering idag utan det blir imorgon istället & sen får vi också se om jag orkar med tanke på att jag är kommer vara uppe hela natten, ingen sömn här inte ;-) ni vet ju redan våran tävling, och TEAM B ska vinna, alltså team bebbarna. haha! vi får se vilka som somnar, vilka som verkligen kämpar för att hålla sig vaken & vilka som är pigga hela tiden.

nej, nu ska jag packa mina saker sen drar vi iväg..

ha en bra dag alla, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0