toppen dagar med mina vänner! ♥



samma bild gång på gång ;-) men älskar bilden & självklart är det världens bästa personer på bilden också, så kan inte låta bli ;-)

men iallafall, god morgon alla läsare. morgon för mig kan man säga att det är för mig. vaknade runt halv 1 idag, helt sjukt. men det är inte så konstigt med tanke på att jag inte hade sovit på nästan 2 dygn. då får man ta det här, men kan bara säga en sak : det var de värt!

att dom kan få en och skratta hur mycket som helst, tyder på att man mår som bäst med dom omkring sig. vad vi hade kul alltså. mycket skratt & mycket skoj, bättre kan det faktiskt inte bli, eller vad säger ni ? ;-) igår, innan vi alla skulle dra hemåt så planera vi ytterligare en dag för att sova. nu när anton inte skulle iväg till norge, så kan vi vara mycket mycket mer. helt klart bäst! så någon gång i veckan, tror de var tisdag till onsdag, eller måndag till tisdag. men ska eventuellt in till stockholm med mamma och syster på onsdag. vi får se hur det blir ;-)

tack mimmi, anton & jonna för allt! ni är helt underbara.

och ja, för er som inte vet vem som är vem, eller anton lär ni nog veta, så skrev jag nyss iordning med namnen så som de är på bilden, så nu vet ni nog.

nej, nu ska jag höra med mamma när vi åker på kalas hos zacke som blir HELA 5 på onsdag tror jag? grattis kusse, jag älskar dig! ♥

& så måste jag fixa mig lite, har fortfarande linne & shorts på mig, i de jag sov i. en fläta som också måste ur, håret hänger överallt haha. något att veta iallafall ;-)

ha en toppen lördag, uppdatering kommer senare om inte mimmi och anton kommer sen och kikar på film. ur trist väder, perfekt filmväder!

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0