tisdag!



tog en bild från google. lånar syster's data nu för tillfället, drar snart till min ;-) men passade på att lägga in ett inlägg om dagen idag här, så det är gjort.

hej alla söta bloggläsare iallafall !

hoppas eran dag har varit lika underbar som min. även fast det har varit hur varmt som helst, nästan så man inte kan vara ute så har dagen varit väldigt skön. har umgåtts med mina underbara vänner & badat väldigt mycket. doppat mig alldeles för ofta, men hur skönt är inte det ? så skönt att ha en pool här på gården, bara att hoppa i när man vill. ska inte klaga nu när sommaren är här, bara att njuta för varje dag ;-)

har tänkt börja min träning nu, springa nån gång i veckan och så. men orkar inte ta mig någonstans längre. eller orkar gör jag väll, men inte ta med mig ut och springa. det är tur att det finns en liten extra coach som pressar mig hela tiden för saker. det slutar med att man gör de, men det är det som är själva grejen med extra coachen. so good! varför jag inte har sprungit ? jo, det är nog tack vare värmen. har inte haft en enda sval dag, vilket gör att man verkligen inte vill. springa när det är varmt, noway! så får nog ta det när jag sover hos mimmi som iallafall har nära till spåret. bara att man springer lite senare på kvällen. vi får se hur jag/vi gör!

nu på kvällen så följde jag med mamma & chica på en liten promenad. jätteskönt nu när det har regnat & blåst lite. det släpper lite i luften, men endå är det kvavt fortfarande.. men vi gick en bit, och det var ett tag sen jag va ute och gick med mamma. märkte att vi hade väldigt mycket att prata om, eftersom att promenaden tog väldigt fort. det hann regna på oss också innan vi var hemma, men det var bara att hoppa in i duschen när man kom hem.

så nu är jag nyduschad, luktar gott gör jag också efter en varm dag!

nej, nu ska jag forsätta kolla på lite bloggar, och sen byta data till min. tur att jag har min bärbara, blir att flytta över den till sängen ;-) tar mitt laptop bord också, perfekt!

ha en bra kväll allihopa, puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0