tisdag

hej alla söta läsare! ;-)

förlåt för den hemska uppdateringen idag.. min data har inte alls varit på "hugget" idag, haha! den har inte alls velat vara snabb på något sätt idag, så det är därför inget inlägg har dykit upp idag. men det hoppas jag att jag kan ta igen snart ;-)

anyway, har vart med elin idag, en kompis sen långt tillbaka. vi gjorde inte speciellt mycket, pratade en hel del, men det hör väll till när man inte har sett varandra på länge ? ;-) senare var hon tvungen att åka för att göra det sista inför imorgon då hon ska skriva provet för moppen. om hon klarar det, så får hon moppe-kort, so let us see ;-)

senare drog jag & pappa till spåret och mötte upp tjejerna från laget där. vi uppvärmde på 1 km och sen sprang vi 3 km efter det. hur skönt som helst att springa, och jag måste bli duktigare på de ;-) det är så synd att det är en bit att cykla dit, men jag ska på ett eller annat sätt cykla dit några gånger i veckan. ska vara i topp form när säsongen för innebandyn startar igen. efter att vi alla hade sprungit 3:an, så gjorde vi 15 armhävningar och 30 situps. jag ökade mina situps till 40 istället, kände att jag behövde det ;-) när vi väl var hemma, så la jag mig på gräsmattan och gjorde 20 situps till, och 10 armhävningar och 10 rygglyft. när man väl är igång, då kan iallafall JAG inte ge mig. att jag inte alltid kan vara så då, hmm..
hoppa in i duschen efter en god kycklingsallad & efter att jag hade tränat klart här hemma också, skönt!

uppdateringen imorgon kommer vara precis likadan som idag, *suck*
jag, mamma och syster ska iväg till stockholm. när jag kommer uppdatera igen? det blir senare mot kvällen. eller vi är hemma en skaplig tid, men självklart bloggar jag direkt när jag kommer hem. men då vet ni varför jag inte har skrivit något på ungefär hela dagen. om datan vill som jag vill, så kommer ett inlägg dyka upp innan jag åker, men som sagt; vi får se ;-)

ska ner och kolla på tv nu. vet inte om det är något bra, men det är säkert något man fastnar för.

ha en jättebra tisdagskväll!

puss / E'


Kommentarer
Postat av: B E C C A S

pkeeje :D

inte mkt just nu kollar på¨fridrotT :D

2010-07-27 @ 20:51:03
URL: http://beccabacken.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo jag vet, det har hänt mig med ;)

bara tagit det lugnt, själv ?

2010-07-27 @ 21:11:50
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: S

Sv; jaa det har du faktiskt rätt i! :) ngt som är positivt ;) haha. men nu verkar det iaf bli fint väder, elr imorgon ska det vara det säger alla.. 28 grader tydligen så hoppas man kan sola lite har tur som är ledig imorgon :)

2010-07-27 @ 21:31:00
URL: http://saabs.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0