tack cecilia ♥

ÄNTLIGEN !!!!!

nu har jag fått iordning bloggen som jag ville, eller iallafall med kommentarerna och min text + bild på sidan. tusen tack cecilia!

nu ska jag sätta mig ner och fixa en ny header, samt bestämma mig för en ny färg, är det inte dags ? ;-) kanske blir allt för tråkigt att se rosa hela tiden, även om jag älskar den färgen väldigt mycket. ♥

ska starta upp picasa nu, och sen börjar med det ♥
vi får se hur lång tid det tar. antingen kommer det upp idag, eller imorgon, suprise suprise ;-)

ha en toppen kväll, puss / E' ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har varit och shoppat ;P Du då?

2010-07-26 @ 23:24:53
URL: http://sunkish.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Åh, men kanske finns på någon onlinesida? discshop?? Haha vi får helt enkelt hålla utkik ;)



The hills kan jag se, men jag hatar spencer XD hahah så blir bara förbannad när jag ser den serien.. XD

2010-07-26 @ 23:28:08
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0