svar ifrån frågestunden!

rosanna

hur länge har du bloggat?
vad var ditt besöksrekord?
vad är det som är så roligt med att blogga?

pussss<3

hej rosanna!

jag har bloggat i snart 2 år, om inte 3 nästan. nej, 2 år, lite mer än det tror jag allt att det är. som några av mina läsare vet är att jag bloggade på blogspot tidigare. men mina vänner fick mig sen att testa blogg.se och jag trivs mycket bättre här. att man kan få så mycket fler läsare tack vare att bara byta från blogspot till blogg, är hur kul som helst.

mitt besöksrekord tänker jag nog inte ta här på bloggen. men igår hade jag 50 lite över. men det har definitivt blivit fler sen dess. vissa har hittat mig på andras bloggar, jättekul att se! älskar kommentarer verkligen och prata med nytt folk gör saken ännu roligare.

det som är roligt att blogga..hmm.. det var en svår fråga. men självklart tycker jag att det är kul att dela med sig om sin vardag, om allt som händer i sitt liv. visst tar jag inte med allt, det privata stannar hos mig bara, men allt annat kommer självklart ut här. jag blir så mycket "lättare" när jag har fått skrivit ur mig här. älskar att dela med mig, och jag har fått reda på att till och med vissa i familjen & släkten läser min blogg, så det är jättekul!

hoppas du blev nöjd över svaren på dina frågor, puss!



Postat av: sandra

vem skulle du helst vara för en dag?

hej sandra!

vilken fråga! har faktiskt inte tänkt på det, men det får mig att fundera ännu mera nu.. jag skulle nog allt vilja testa på att vara en rik människa. hur kul vore det inte att känna att man har hur mycket pengar som helst? shoppa och spendera på massa onödiga och nödvändiga saker.. haha låter hel knäppt, men jag skulle nog vilja de ;-) vet bara inte vem.. kanske en av hollywood fruarna ? tycker maria montazami (stavning?) är riktigt häftig på något sätt. håller du inte med mig ? ;-)

hoppas du blev nöjd med svaret, och tack för att du tog dig tid att fråga mig.
KRAMAR.

Postat av: vickan

är du mest nöjd med hos dej själv?
vad skulle du vilja ändra på?
bästa med att blogga?
:D

hej vickan!

som jag nästan alltid har sagt, så är jag aldrig nöjd över något.. men om jag tänker till så tycker jag om mina ögon på något sätt, så det får bli mina gröna ögon.

det finns så mycket man skulle vilja ändra här på i livet.. ingenting jag kommer på bara såhär just nu, men om jag tänker till så kommer det alltid en eller annan sak upp. men jag skulle vilja ändra på att min morfar bor i spanien och inte här i sverige istället. jag skulle vilja att min mormor och morfar flyttar ihop igen. det var hur längesen dom skildes, men jag längtar att kunna umgås tillsammans med sin mormor och morfar. låter knäppt, men saknar den gamla tiden med dom. tyvärr så vet jag själv att ingenting kommer bli sig likt, men man kan alltid hoppas, visst ? ;-)

det bästa med att blogga är nog att jag får skriva ur mig så mycket om min vardag, alltså att få dela med sig så mycket till alla läsare. det är nog det bästa med att blogga. egentligen så struntar jag i hur många läsare jag har, för det är inte därför jag bloggar. jag bloggar för att det är kul och som jag skrev kul att dela med sig om sin vardag.

hoppas det var bra svar på dina frågor, sköt om dig :) KRAM.

det var nog alla frågor på denna frågestund, och tack så hemskt mycket till er som har tagit eran tid att fråga mig det ni undrar över.

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0