stockholm 2010



vi började dagen med att sätta oss på waynes coffee. mamma och eve tog en varsin caffe latte medans jag tog en smoothie, jättegod!



mamma's lilla fika ;-) gott de ser ut va ? ;-)



en jättedålig bild på resturangen vi åt på.. och inte kom jag ihåg att ta kort på den smarriga lunchen jag åt heller. men jag åt egengjord potatissallad och rostbiff tror jag det va ? hur gott som helst!



italiensk glass, super god ;-) våran efterrätt!

jag, mamma och eve har haft en hur underbar dag som helst i stockholm. vi har gått runt och kikat överallt, pratat om saker som behövdes prata om, och ja; bara umgåtts! det var ett tag sen vi 3 umgicks på det sättet, så självklart var det efterlängtat. men kul har vi haft, och självklart är det inte sista gången vi gör något sånt här ;-) lite shopping bilder ska ni självklart få. jag som inte skulle handla så speciellt mycket, kom hem med lite små saker endå, enjoyy ;-)

puss / E'


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

muums med fika :D

Ha en toppen bra start på fredagen!

2010-07-30 @ 13:42:42
URL: http://amandafalk.se

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0