STAN ! ♥


¨
nu drar jag & tessan ner till stan & shoppar det sista. det blir att luncha där också, vi får se vad det blir för gott ;-) det finns hur många mysiga caféer & resturanger, så det blir nog svårt. jag har inte planerat att få med mig något hem, men man vet aldrig. tessan ska handla lite smått & gott för imorgon åker vi hem så vi passar på att handla idag.

idag är det varmt här i malmö, helt underbart! resten av alla drar till beachen. vi får se om vi drar dit sen ;-) fotboll idag är det som
gäller!

puss / E' ♥

ha en bra dag allihopa ! ♥

Kommentarer
Postat av: eli

sv: kul :D ja som tur är så är mina kompisar också för det mesta hemma, några iaf, så man är ju inte helt ensam ;)



kram

2010-07-03 @ 15:21:22
URL: http://upon.blogg.se/
Postat av: rosanna

sv: jaa vi hade det supåer bra i gävle!<3

jaa vi måste ses när du kommer hem!<3

loveu!

2010-07-03 @ 19:09:45
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0