STÄD-DAG!



hej alla bloggläsare ;-)

som ni kanske har förstått så tog jag den här dagen till att städa mitt rum. det behövdes verkligen! det var inget stökigt eller så, jag är tycker om att ha ordning men jag var verkligen tvungen att damma ur hela rummet. låg stora dammtussar överallt, och damma möblerna behövdes verkligen. så har precis dammsugit & dammat klart rummet. det som står på tur nu är att jag ska bädda rent sängen & ta in mina mattor.

undra om jag ska göra rent golvet också ? kanske är lika bra när jag endå håller på..

& ja som ni ser så blev det inget med mimmi idag. hon hade samma sysslor att göra som mig, så vi får helt enkelt ta igen våran tid imorgon istället. man kan inte vara varje dag heller..
har hunnit tvätta en maskin också som jag har hängt upp nu, och nu ska jag snart ner och göra mat till mig ;-) känner mig väldigt duktig idag!

& en sista grej, ska ut och mata kaninen också, haha! nödvändigt att veta, men nu vet ni exakt vad jag håller på med. som en belöning sen, ska jag sätta mig ner och kika på film. fick låna film av johanna, eva&adam! haha, sjukt att man fortfarande gillar serierna sen man var liten, men det kanske är något som hänger med sen när man blir större? har ingen aning..

nej, nu ska jag inte sitta här och prata bort tiden som egentligen ska komma till städningen..

dags att fortsätta städningen!

uppdateringen kommer senare, puss / E'

HA EN BRA TISDAG !


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0