sommaren 2010 ♥



visst är det en härlig bild ?

bilden är tagen i malmö. stranden jag & tessan hann vara på 2 gånger, eller jag, tessan, mamma & pappa. ella, andreas, zacke & izac hann vara där 1 gång. haha onödig info men nu vet ni de ;-)

älskar bilden totalt! hur somrig som helst, och man ser vågorna samt hur solen speglar sig lite på vattnet. helt underbart! det är nog inte sista gången jag åker dit.

imorgon kommer det lite kompisar hit och badar här. det sjuka är att när jag skulle kolla termometern idag när jag kom hem så stog det på 28 grader, 28 GRADER ? helt sjukt varmt. så jag hoppade i efter att jag hade fått upp allt ur min väska. för första gången i år så hoppade jag i direkt utan att pina mig i. jag skulle kunnat vara i hur länge som helst, men maten var klar som eve & jocke hade gjort. duktiga! tacos blev det idag, och det var jättegott!

nu ska jag krypa ner i min soffa och kika på någon film ;-)

puss / E' ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fiin bild!

Allt bra? :DD

2010-07-05 @ 10:59:57
URL: http://amandassfoton.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0