sista dagen i malmö ♥



bilden säger allt!

såhär tycker vi om att åka hem imorgon.. haha nej, men ärligt talat så tycker jag att det ska bli både tråkigt & skönt att lämna malmö. tråkigt för att jag inte får vara med tessan varje dag men skönt ska det bli för att jag ska få träffa allihopa där hemma igen. saknar alla otroligt mycket! jag tror dom flesta har fått hört det ett antal gånger, men de är bara bra, haha ;-)

dagen idag har varit väldigt bra. dagen började med att jag & tessan drog ner till stan för sista gången. efter att vi hade gått där några timmar & ätit på donken, så drog vi tillbaka till lägenheten. det var verkligen hur varmt som helst! så vi la oss i skuggan här på gårn när vi kom tillbaka. vi pratade ett tag & sen kom zacke och underhållde oss ;-) vi drog lite senare och kollade på fotbollsmatch på en pub/resturang. det var mellan: argentina-tyskland. matchen slutade 0-4 till tyskland. jättebra match! och efter det drog vi tillbaks hit & körde lite fotboll. som vanligt ägde jag henne med mina tacklingar ;-) senare drog vi tillbaka dit för att kika på nästa fotbollsmatch som var mellan spanien-paraguay, matchen slutade 1-0 till spanien. spännande match verkligen!

efter det kom vi tillbaka hit igen, och gick ut och körde lite kort & bara pratade. och nu sitter vi här lite små sega. blir nog snart att krypa ner och kika på någon film som går på tv. imorgon blir det att gå upp en bra tid för att hinna packa, städa & sen åka hemåt. vi kommer nog åka runt 12, 1 så vi är nog hemma runt 8, 9 (om man räknar med mat-stoppet haha).

nu vet ni de, uppdatering kommer antingen imorgon OM jag hinner, annars när jag är hemma ;-)

puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0