shoppingen i stockholm ♥



om ni undrar varför jag köpte det här, eller fick av mamma, så är det till skolan börjar. skriva uppsatser osv med. för nästan alla ämnerna, och den minsta boken är till för att skriva alla läxor så man inte glömmer. hoppas bara jag använder den till det, det kan ju bli så att jag oftast glömmer ;-) haha!



"tåg-godiset" ;-)



& självklart var vi tvugna att köpa med oss något till våran vovve ;-) så det blev en sjal som det står "visst är jag söt?". jag tror ni ser de, men för er som undrar ;-)

ja, det var shoppingen idag! en underbar dag i stora staden ♥


har nyss gjort min träning, duktigt va ? ;-)
gjorde lite mer än tänkt. så som jag minns, så skrev jag att jag skulle göra 20 rygglyft och armhävningar RIKIGA och sen 50 situps. jag gjorde 20 situps till, men vila emellan att jag hade gjort 50. men jag klarade 50 direkt, samma med armhävningarna och rygglyften (20 på de).

så ska snart hoppa in i duschen, ;-)

puss / E' ♥

dagens outfit kommer också!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0