shoppingen i malmö ♥



blå tröja - ginatricot - 249:-


en "guld" ring - glitter - 89:-


en rosa tjocktröja, jättemysig! bikbok - 199:-


plånbok eller en liten väska. glitter - 149:-/50%


ett "guld" halsband med 3 hjärtan. ur&penn - 89:-/50%


ett vanligt guldfärgat diadem. glitter - 29.50


ett somrigt gult linne. bikbok - 99:-


armbandet är min syster's men FÖRSTA hjärtat på bilden, den lilla med små diamanter köpte jag till henne på ur&penn för 39:- / 50%


en försenad mors-dag's present till mamma. muggen är köpt på gallerix och kosta 89:-


& så en liten text i muggen som jag tyckte passade jättebra!

för er som inte ser riktigt vad det står, så jag kan skriva här nedan:

Du är alltid där när jag behöver dig.
Du är min beskyddare och du är pålitlig,
med dig så känner jag mig alltid säker.
Jag borde säga till dig oftare hur mycket jag
egentligen uppskattar dig.
Tack så mycket för att du är min mamma.

visst var det en gullig text ? ♥

ja, det var allt ifrån shoppingen i malmö.
är faktiskt jättenöjd även fast jag inte fick med mig så mycket hem. som johanna sa: huvudsaken du är nöjd! håller självklart med ;-)

nu är jag hemma, och bilresan gick bra. det var väldigt drygt med tanke att det tog cirka 6 timmar. men nu är jag hemma, och äntligen ska jag sova i min EGNA säng inatt, underbart!

morgondagens planer är att umgås med lite kompisar. bada & ha kul bara. så jag vet inte alls hur uppdateringen blir imorgon. kanske kommer upp ett innan dagen.. vi får se!

ha en jättebra kväll, puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0