s t o c k h o l m



härlig bild på stockholm va ? ;-)

ja, som jag redan skrev så bär det av till stockholm imorgon. menningen är att mamma ville ha lite ensam tid med mig och eve (min syster) eftersom vi inte alls har tid för sånt längre känns det som. mamma har börjat jobba, eve och jag rännar överallt haha! nej, men innan skolan och alla läxor ramlar in här, så ville hon få en dag med oss bara, som en liten tjej-dag. jag hoppas dagen blir superlyckad, vilket jag vet! det ska bli hur skönt som helst att komma ifrån här ett tag, och bara njuta av att vara i storstaden.

sen jag var liten så har jag alltid velat flytta till stockholm, och det vill jag fortfarande. vi får se hur det blir med den saken ;-) det är inte direkt så billigt att bo där.. men vi får se iallafall ;-)

vi ska gå och kolla runt i olika affärer, hittar vi något så kanske vi köper det. så vi får se vad jag kommer hem med imorgon. har spenderat så mycket pengar nu på sommarlovet, så vill inte slösa så mycket mer. börjar jag bli lite sparsam? jag var hur sparsam förut, när jag var mindre, men nu försvinner ALLT lika fort som jag får det känns det som, suck.. men mamma kommer bjuda oss på god mat & god fika. det är nästan ett måste när man är i stockholm. dom har så otroligt många och fina resturanger & fik där, så det finns alltid något man hittar på ;-) vi har självklart vart där tidigare, och då hittade vi en jättemysig resturang som jag tyvärr inte minns vad den heter, men mamma fick nog fram det, så kanske blir det lunch där imorgon ?

vi ska iväg tidigt imorgon, så det blir att lägga sig en bra tid idag. ovant för mig! jag som brukar vara uppe MINST till 1, helt sjukt. kanske dags att börja vänja sig mer och mer att gå upp bra tider ? nej, fy.. jag orkar inte tänka alls på sånt, (påminner mig bara om skolan..)

nu ska jag för en gångskull ta en bok och läsa. hur längesen var inte det liksom ?
vet inte än vilken bok det blir, någon som jag avslutade förlängesen, som jag inte har läst klart ? ingen aning, men någon bra bok blir det nog ;-) inte äger jag någon dålig, haha ?

lite bilder ska in också, lite som ni ska få veta, så det är bäst att jag slutar nu.. blev ett väldigt långt inlägg, men bara att läsa ;-)

ha en forsatt trevlig kväll, puss / E'

 


Kommentarer
Postat av: Filippa

Sett bilden förr, så härlig!



Svar: Jag mår hyfsat! Du då?

2010-07-27 @ 22:59:29
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0