riktigt skön kväll med mina muppar!



riktigt söta, eller vad säger ni ? ;-)

hej igen, rätt skaplig uppdatering idag iallafall.. eller idag och idag, det är ju egentligen en ny dag, men som jag sa igår, säger imorgon endå fast klockan är över 12.

anyway, har nyss pratat klart med mina underbara vänner (på bilden). eller jag, mimmi och anton pratade tills nu, och sen jonna gick ifrån en liten stund före. hur kul som helst! att man sitter framför datan och garvar som bara den, och tyst var man tvungen att vara eftersom man har en mamma och pappa som ska upp och jobba nästa dag. vilken kväll, mycket skratt, alltså bara hur kul som helst ;-) kan inte förvänta mig något annat än att dagen imorgon kommer bli likadan fast ännu bättre. som jag berätta så sover jag, mimmi och jonna hos anton. vi har gjort som en liten tävling ;-) det går ut på att den som är uppe längst vinner. förra gången vi sov hos anton, så somnade jag *suck*. jag var helt slut! men den här gången ska jag ta revanch (stavning?) mot anton som var uppe till 9 på morgonen.. INGE SÖMN FÖR MIG INTE; NOWAY !

vi får se hur dom andra 2 girlsen gör, men en sak är säker, ingen sömn för mig. jag ska fasiken vinna över anton, de ska jag! bara de att han tror ju inte de tack vare att jag somnade förra gången ;-) så det kanske är dags att sova ut riktigt ordentligt nu då? så man orkar med en hel dag utan sömn. det låter nästan lite jobbigt, men det här fixar jag utan problem.

ska nog bädda ner mig nu. ligger redan i sängen med datan i knät + laptopbordet också. hur smidigt och bra som helst. love it!

god natt alla läsare, puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0