PANIK!?

PANIK !!!!!!

JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG IMORGON NÄR JAG, MAMMA OCH MIN SYSTER DRAR IVÄG TILL STOCKHOLM. SHORTS ELLER INTE ? JEANS ELLER INTE ? TIGHTS ELLER INTE ? ÅÅÅÅH..

enligt yr.no skulle det bli molnigt och regn imorgon i stockholm. så jag vet inte alls hur jag ska göra med kläderna. tror det blir tights endå, eller lutar det mer åt shorts ? självklart tar jag kort på outfiten imorgon, men den kommer när jag är hemma igen, alltså lite närmare kvällen..

måste ner en snabbis och borsta tänderna, hör att mamma & pappa ska sova nu, så det är bäst att fixa det nu så jag inte väcker dom sen när jag går ner för trappan..

strax tillbaka, puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0