onsdag

God morgon alla läsare ;-)

har ni sovit gott ? det har jag gjort men som jag har berättat tidigare så ska jag försöka göra en liten vana för mig själv. att jag ska vakna runt 10-halv 11. ja, jag vet att det är rätt tidigt, men det känns ganska onödigt att sova bort halva dagen om jag vaknar runt halv 12. så därför har jag bestämt att 10 blir faktiskt bra att vakna till, även om det är rätt tidigt. och idag vaknade jag vid 10, utan någon klocka eller mamma som väcker en. så det var verkligen skönt.

planerna inför idag ? hmm ja.. jag har ingen aning än ;-) men något blir det.

anton kommer också hem idag med min & mimmi's godis. underbara vän!

nej, nu ska jag forsätta kika runt lite här innan jag tar en liten promenad med chica. och träningen igår, eller när jag sprang 3 km, jag känner ingenting av det idag utom mitt knä som jag har väldigt ont i. vissa gånger kan jag inte stödja det alls och vissa gånger trycker det. hoppas det inte är något allvarligt. min kropp fick nog en chock igår när jag började röra på mig, så det kan vara det också.

vädret ser ut att bli ungefär likadant som igår. det är varmt i luften men molnigt och ingen sol. kollade snabbt i tidningen också vad det skulle bli (och nej jag brukar inte läsa tidningen) men idag så blev det så tack vare vädret. man vet oftast aldrig vad man ska ha för kläder utan därför avgör man det när man kikar på vädret. det skulle bli uppehåll men molnigt. kände att det var väldigt varmt i luften när jag gick ut med chica nu på morgonen. så det blir nog samma outfit som igår.

ha en bra onsdag alla !

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0