monday!

hej alla fina läsare!

tack för att ni alla läser min blogg. blir bara att jag fler och fler gånger kommer skriva "förlåt för dålig uppdatering", men det blir ju så när dagarna är som stekheta, badväder är det verkligen. iallafall jag sitter inte inne och bloggar då inte.. det skulle nog va väldigt härligt om jag tog ut min bärbara i skuggan och blogga därifrån. vad tror ni om de ? ;-) då skulle det bli bättre uppdatering, men de är bara att jag ska komma ihåg de, och sen när jag har en egen-dag, bara jag och inga kompisar.. vill umgås med kompisarna när man har dom hos sig, det kanske ni förstår ? ;-)

men nog om det. dagen idag har varit lika varm som alla andra dagar. både jag & mimmi dör av värmen verkligen, men vi har badat i poolen hos mig idag. ibland är det verkligen tur att ha pool. har doppat mig ett x-antal gånger idag, och sist va nu på kvällen. väldigt varmt i rummet, då var det bara att dra på sig bikinin och ut och doppa sig. helt underbart!

ja som jag skrev så har jag umgåtts med mimmi idag igen. jag tror ni blir mer och mer vana över att hennes namn ens dyker upp här på bloggen ? ;-) sant? & anton drog också till koppaberg idag, ha det så bra där !

nu ska jag vara duktig och ladda över bilderna ifrån kameran, lite bilder från igår & idag, och dagens outfit. JA JUST JA, angående om dom 2 dagens låtarna som jag skulle fixa idag, blev aldrig fixat. mimmi får hjälpa mig med det sen, glömde helt av det.. ni får allt vänta ;-)

 

bilderna kommer strax, datan segar, fyyy..

 

puss / E'



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0