min träning!



jag har bestämt mig för att göra som en "vana" för mig. från och med idag eftersom jag tränade idag och har hunnit göra situps, så ska jag göra 50 varje dag. visst det låter inte så mycket, men till en början. och 50 DIREKT, inge vila emellan. nu låter det som att jag har kommit igång va ? ;-) bara jag gör det här, plus lite till som jag ska forsätta berätta om..



före eller efter situpsen som jag ska göra, så ska jag också hinna med armhävningar PÅ TÅRNA. inte knäna, utan nu ska jag banne mig orka med på tårna, och det blir 20 DIREKT. inge vila där heller ;-)
forsätter..



jag vet inte hur det blir, alltså vilken ordning men det spelar nog inte så större roll? huvudsaken att jag gör allt det här. jag ska göra 30-40 rygglyft också. efter alla gånger jag har gjort det här, tex på träningarna, så har jag känt att jag har fått ont i ryggen efteråt, men det försvinner nästan lika fort. jag får den dagen efter, och det kan bero på en viss del att jag har träningsvärk i ryggen. jag har märkt att jag har byggt upp muskler där, så självklart forsätter jag med det.

ja, där fick ni veta min DAGLIGA träning. en utmärkt och väldigt smidig hemmaträning tycker jag. & ja, jag ska springa med det gör jag dom dagarna jag springer med laget, 3 dagar i veckan. nu när man har annat för sig, så kommer jag ta tag i mig själv och springa. jag ska vara duktig att cykla dit, springa 3 km, göra mina "3 träningar" och sen cykla hem. pappa sa idag att vi ska göra 15 armhävningar och 30 situps efter att vi har sprungit. pappa är våran tränare för er som inte visste det. så då blir det ytterliggare 15 extra armhävningar och 30 situps. men desto mer, desto bättre? ;-)

mina träningsveckor! I LIKE IT!

puss / E'


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Hehe aah :P

Vad gör du nu då?:D

2010-07-27 @ 22:49:46
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: sandra

allt bra ? :D

2010-07-27 @ 22:50:40
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: sandra

allt bra ? :D

2010-07-27 @ 22:50:40
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Okeej :) får du många? :P

Jag svarar också hehe xD och ska iväg snart ;D

2010-07-27 @ 22:57:49
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: S' - Be Real ♥

sv; ja men precis.. fast nu hörde jag att det ska regna imorgon så nu blev jag fan deppig:( haha..



jo, hoppas det blir bra ja me :(

2010-07-27 @ 23:09:20
URL: http://saabs.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0