mimmi, anton och jonna!

so bad uppdate, I KNOW..

men iallafall, hej alla bloggläsare!
som jag berättade igår så sov jag, mimmi och jonna hos anton inatt. eller sov och sov, ingen sömn för nån av oss så är ganska sliten just nu. man får skylla sig själv, men fy vad vi hade kul. underbara personer som kan få en på det bästa humöret, ni är bäst!

men ska försöka sega med min data & föra över bilderna snart. många videosar och bilder. tyvärr vet jag inte än hur man lägger in sina egna videoklipp. är det någon som vet, berätta gärna här i kommentarsfältet ;-) det vore jättesnällt!

nej, ska forsätta slappa framför tv:n nu, orkar inget annat haha ;-)

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0