MIMMI ! <3

god morgon alla läsare, eller god morgon är de nog inte, utan det är snarare förmiddag ;-)

mimmi kom nyss hit, och nu ska vi spendera våran dag tillsammans.
jag ska också sova hos henne, så ska packa min väska snart och sen beger vi oss till min morbror för att hämta min cykel som jag lämnade kvar där igår. fick skjuts hem av syster yster, så bra att man har privat chaffis nu ;-) haha nejdå, men hade inte så stor lust att cykla hem på natten och endå när min syster smsa mig om jag ville ha skjuts så tackar man inte direkt nej till de!

bilder och sånt KAN komma, men har ingen aning om när. jag kommer ta med mig kameran hem till mimmi, men som sagt, vi får se när dom kommer upp här på bloggen. även fast utrymmet på datan inte är fullt, så segar datan otroligt mycket & det gör att hela datan blir helt konstig..

men vi kanske tar kort med mimmi's webb eller så, inbyggd HUR BRA SOM HELST! jag vill ha en ny data tills jag fyller även om den som jag har nu duger. jag vill ha större utrymme, inbyggd webcam & lite annat ;-) hur nice vore inte de ?

nej, nu ska jag vara social mot mimmsan! ska packa nu, och sen ha en rolig dag tillsammans med henne!

 

hoppas ni får en lika bra söndag som mig, de är ni värda!

 

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0