M+E ♥



fina tjejer ;-)

hej alla underbara läsare!

sitter just nu hemma hos mimmi & chillar lite. vi har vart ute nu på kvällen tillsammans med jonna & josse. riktigt härligt att bara cykla runt på sommarkvällen, love it!

vi sitter & väntar med nöd&näppe med att anton ska höra av sig om att han är hemma, eller att han ska logga in på msn, men de verkar inte bli så ;-) han får igen en vacker dag över att han inte hörde av sig haha!

nej, men mimmi & jag drar nog upp snart & fixar våran vanliga nattfika, myspys!
älskar att vara med min bebbe, alltid! ♥

nej, nu ska jag vara social mot mimmi & sen svara en kompis på facebook..

ha en mysig kväll, bilder från dagen kommer upp senare, maybe tomorrow?

 

puss / E'

 

GODNATT!

 


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0