måndag ♥

Hej alla bloggläsare!

ÄNTLIGEN känner jag mig utvilad. att sova i sin egen säng, och vakna i sin egen takt är det bästa som finns. det var ett tag sen jag gjorde det. eller iallafall nu när jag har varit i malmö så har zacke kommer varje morgon och sparkat på luftmadrassen som jag & tessan sov på. och om vi inte vaknade då, så kom min morbror och lyfte upp och ner på hela madrassen. inte lite morgonhumör man fick då ;-)

men idag vaknade jag runt 11, så skönt! med tanke på igår, så va jag inte så pigg efter den låånga bilresan. endå somnade jag runt halv 2. smsade väldigt mycket inatt, så det är därför jag somnade så sent, och så är det kokhett i mitt rum. fy, jag hatar verkligen att bo längst upp på sommaren. mamma & pappa bor i källaren och kan få det hur svalt som helst. så ibland lägger jag både kudde & täcke där för att svalka av det. det är något iallafall ;-)

dagens planer idag är att jonna, mimmi, tobbe & anton kommer hit senare och badar här & bara har kul. vi vet inte än om vi drar vidare och badar i norlings eller så, vi får se vart vi vill och vad vi orkar. så det blir att spendera dagen med dom. otroligt kul!

nej, nu ska jag äta lite innan alla kommer. eller dom kommer inte förän 2 timmar haha ;-) såg fel på klockan. men då hinner jag läsa lite bloggar, och kolla bilddagboken & facebook. yes!

ha en härlig dag alla bloggläsare, det ska jag ha! ♥

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0