låg uppdate!

hej alla underbara läsare ;-)

förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen! beror på en hel del saker.. kan berätta snabbt här.

jag har umgåtts med två tjejkompisar idag, mimmi & johanna! så de har tagit upp hela min dag iprincip. och sen har jag redit ut massa privata saker, ingenting jag tar här, så ja de är anledningen till att uppdateringen va så låg som den var!

& sov också hos mimmi från söndag-måndag, som ni kanske redan visste?

men ska bättra mig. om jag får som jag vill nu, så ska jag ladda upp lite bilder från gårdagen. jag hoppas jag får fler sen av mimmi, dagen med mimmi !

så nu ska bilderna komma, hoppas hoppas!

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0