kommentarerna...

jag vet inte alls vad de är med mig.
jag som skulle sätta mig ner och svara på kommentarerna som jag har fått av er, och så gör jag endå inte det ? imorgon har jag inga planer alls, inge kompisar heller.. så imorgon är det en blogg-dag. ska fixa om min design, fick en jättebra sida av patricia wetterholm ni vet ? jag har fixat hennes, gå in och kika på hennes ;-) är super sugen på att göra något liknande.

men anyway, nog om designen.
det enda som jag ska göra imorgon är ut och springa med mimmi, eftersom hon och jag missade idag. då blir det först 3 km och sen springa lite fortare 1 km, och sen kör vi situps, armhävningar och rygglyft (som vi själva la till). så det blir 20 situps, 15 armhävningar och 20 rygglyft. låter bra va ? ;-)

och sen blir det min hemmaträning också. eftersom jag va med guysen igår, så missade jag idag. men det blir bara att göra dubbelt, sjukt jobbigt men det är klart värt besväret. huvudsaken jag får allt gjort. ;-)

nej, nu ska jag ÄNTLIGEN få sova lite. det blev ingen sömn för mig alls inatt som jag kanske skrev tidigare? mina ögon är halvstängda och jag drygar snart ut anton totalt på msn. haha, fråga mig inte varför. det är en väldans tur att han känner mig bra iallafall ;-)

NU SKA JAG SOVA!

puss / E'


Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: okej kan jag hänga på? :D t&b är hos pappa och om ni ändå ska springa kan ju jag springa med er :D<3

2010-08-01 @ 11:36:06
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/
Postat av: mimmi

Kan jag också få sidan som man gör snygga desigerns på! snälla?:D du behöver inte svara på kommenteraren, du kan messa till mig vad sidan heter istället:d <3

2010-08-01 @ 12:54:11
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0