God morgon!

God morgon alla fina läsare ;-)

Jag vill först och främst tacka för alla fina kommentarer ni skriver till mig här på bloggen. att några kommentarer kan göra en person så glad är helt underbart. så tack så hemskt mycket för alla komplimanger för bloggen, tusen tack !

dagen idag ser ut att bli lika trist som igår, eller inte dagen utan vädret. det är molnigt och blåsigt idag igen så det blir nog som jag skrev igår, spa-dag med emelie. vi drar nog hem till mig senare, det är där allt hålls haha ;-) ansiktisinpackning, hårinpackning, tända ljus, ett varmt bad och bara ha det hur bra som helst. det börjar bli mer och mer kyligt ute nu, så ett varmt bad passar utmärkt just idag.

nej, nu ska jag inte sitta här och vara osocial mot emelie, vi ska nog dra upp och hitta på något strax.

men uppdaterar bättre sen när jag är hemma, puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0