fredag ♥

Hej alla bloggläsare ;-)

har glömt att skriva ett kort litet inlägg nu på morgonen men det är för att jag cyklade hem till mimmi direkt efter frukosten. jag vaknade runt halv 11, & skulle till mimmi runt 11, så det var bara att skynda sig. som alltid, så har vi precis lika kul när vi är, och idag hade vi det såklart. vi kikade på en film på mimmi när hon var liten. huur söt som helst, söta unge!

men iallafall, jag drog hem runt kvart i 2 för att äta med familjen. det blev någon god sallad, ungefär som en skinksallad tror jag? alla i familjen var hemma utom eve, (min syster) som sommarjobbar. duktig som hon är! och apropå henne, hon tar körkortet snart. eller hon har någon teori på måndag har jag för mig att pappa sa, och sen kör hon upp på tisdag & onsdag. jag håller alla fingrar och tår för att hon klarar det. så mycket hon har kämpat för körkortet, så är hon värd ett! hon är jätteduktig att köra, och kör hur mjukt som helst. skitbra verkligen!

 

väntar på att mimmi ska komma snart hem till mig. inge mer säger jag, haha ;-) men ni allihopa, mina underbara läsare; ha en superduper bra dag

det ska jag ha tillsammans med mimmi, anton & tobbe.

puss / E' ♥


Kommentarer
Postat av: eli

sv: Jaha okej :)

Har inga speciella planer faktiskt för vi är på landet mycket på sommaren.. ;) Men det är väl kul det med.

du?

2010-07-09 @ 21:05:33
URL: http://upon.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0