fredag & lördag ♥

Hej alla underbara läsare !

Hoppas allting är bra med er, och jag vet att jag uppdaterar hur dåligt som helst nu, men sommaren är som sagt här för längesen och det betyder oftast för mig iallafall att jag spenderar för det mesta med mina kompisar ute. så uppdateringen sjunker jättemycket då och då, men jag försöker så gott jag kan och jag hoppas det är det som räknas ? ;-)

anyway, dagen igår med tobbe, anton & mimmi var så j*vla bra. ursäkta, men så kul som vi hade har jag verkligen inte haft på hur länge som helst. anton fick mig att garva ihjäl verkligen, slutade med att jag låg på golvet och nästan inte fick någon luft. hur lyckas han ? samma sak med mimmi, när hennes skämt kommer fram, garvar exakt lika mycket, hmm..? tur att några kan få mig på bra humör, kanske lite för mycket ibland men det är bara kul.

jag & mimmi drog iallafall till anton runt eftermiddagen och va där ett tag. sen så drog vi till pizzan och åt. anton's mamma, världens snällaste, bjöd oss på pizza. hur snällt är inte det ? jättesnällt! efter det drog vi till lidl och handlade massa onyttiga saker ;-) gott med sånt ibland iallafall, och när jag kom och tänka på det så var det ett tag sen jag åt godis. eller är det jag som tänker fel bara ? men köpte iallafall en godis påse & tuggummi till mig, och sen lite annat till mimmi, eftersom jag var skyldig henne lite pengar.

& idag så har dagen spenderats med mimmi hela dagen. vi har vart på ica och handlat en hur STOR vattenmelon som helst som vi delade på. en halva var, och man fick väldigt ont i magen efteråt. man blev nog så ivrig när vi började äta, och jag kan aldrig få nog av såna färska frukter. bild på det kommer sen..

sen är det nog inge mer jag har att berätta, inget jag skriver här..

jag hoppas ni alla har haft en jättebra fredag (igår) och har en bra lördag ! ♥

tack anton, tobbe & mimmi för en otrolig dag!

puss / E'

 

vi får se om jag laddar upp några sommarbilder senare, men nu ska jag hoppa in i duschen och verkligen göra rent från topp till tå. scruba kroppen, raka benen (älskar sommarben!) & hårinpackning. ska bli väldigt skönt, och en svalkande dusch ska jag ha. det är helt sjukt att det blir så varmt på dagarna, men det är nog inte så konstigt heller med tanke på att solen skiner rakt in i mitt rum. *suck*

men nu ska jag kila, jag uppdaterar MINST en gång till idag.


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0