FRÅGESTUDEN!!



hej alla läsare ;-)

är hur glad som helst att besöksräknaren går uppåt, tack till er alla som läser min blogg!
kommer svara på kommentarerna senare och sen frågestunden avslutas ikväl, så PASSA PÅ ATT FRÅGA MIG DET NI UNDRAR ÖVER!

sitter just nu med emelie och vi ska nog snart hitta på något. för er som inte vet, så är det en barndomskompis till mig. vi har inte umgåtts alls mycket nu på lovet, vilket är väldigt synd.. men nu äntligen fick vi en dag som passade båda. så bloggar inge mera nu på dagen, utan det blir mot kvällen.

förlåt för de, men uppdateringen blir så vissa dagar..

ha en forsatt bra söndag, puss / E'


Kommentarer
Postat av: Amanda

ah varse, så lite så =D

läget då? =)

2010-07-25 @ 13:20:45
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Anonym

din favorit film

favorit plagg

din bästa vän

vilken skola går du på

2010-07-25 @ 13:22:39
Postat av: amanda'

sv: okej, bra då :)

2010-07-25 @ 15:03:33
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0