en underbar bild på  kussarna i malmö ;-) haha extra kussen tessan annars!

hej alla bloggläsare!

vissa av er kanske är vakna som mig? pigg & pratar med massvis med folk på msn. haha, ovanligt? ;-) nej, inte de minsta. sitter och pratar med anton, mimmi, jennie bla, finns fler, men orkar inte rabbla ;-) men anyway, kom hem för ett tag sen ifrån morbror. en hur lyckad kväll som helst, umgicks med min underbara släkt & ella's släkt och sen fick han en gemensam present, en systemkamera! hur lyx är inte de? ;-) glad vart han iallafall, och det är huvudsaken!

 

imorgon spenderas dagen med (?) vem tror ni ? ;-) jag tror ni kan gissa ut de vid de här laget.

sover hos my secret friend också, haha ;-) tråkig jag är som inte säger något, men de är precis samma vän jag har umgåtts med alla dagar.. ännu en ledtråd ;-)

nej, nu ska jag forsätta vara social mot alla på msn. ska kolla till facebook också ;-)

godnatt, puss / E'♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0