♥♥♥♥♥♥♥♥



jag och mimmi bjuder på oss själva lite ;-)

tänkte berätta lite om alla dagar vi har vart tillsammans HELA TIDEN, från morgon till kväll. och de bästa är, som jag har skrivit förut är att vi inte har tröttnat på varandra alls. vi har precis lika roligt som alltid;
jag älskar dig gumman!

allt roligt vi har haft, du vet de mesta som jag inte tar med här på bloggen ;-) vi har bilder som förklarar de mesta. de här är något som kommer följa med mig hela livet, sommaren 2010, helt klart den bästa sommaren! ♥ så mycket som du har funnits för mig, så mycket vi har skrattat tillsammans & så mycket vi har umgåtts & upplevt saker&ting, är något som sitter långt inne i hjärtat, för-all-tid ♥ den här sommaren ska forsätta vara helt underbart rolig som den har varit, som är tillsammans med alla andra guys som har gjort min sommar till världens bästa sommar. tack till er, &  jag hoppas den forsätter bli såhär bra, eller bäst ♥ ni vet vilka ni är, de är ni som gör mina dagar till att bli så himla bra.

ville bara skriva av mig lite, ♥

är så sjuukt tacksam över alla mina vänner jag har, alla som bryr sig om en! T A C K ♥

puss / E' ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

tack för att du har gjort mitt sommarlov hittillss<3

den här sommaren kommer att vara oförglömlig <3

när man ser bilder, hör låtar osv så kommer man att minnas den underbara sommaren 2010<333

loveu<333333

2010-07-17 @ 00:44:08
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0