en liten ändring i hemmaträningen!

  • 20 40 rygglyft
  • 20 RIKTIGA armhävningar
  • 50 situps (och det är inge vila emellan det här) 50 DIREKT!
  • och så har jag nu lagt till att jag ska sitta 90 grader mot en vägg i 3 minuter. visst, jag kan mer, men till och börja med, sen lägger jag på mer och mer, likadant som jag har gjort med rygglyften.


90 grader mot väggen i 3 minuter!



nej, nu ska jag krypa ner och sova. andra gången som jag lägger mig före 12, duktigt av mig ;-) en lång dag har det varit idag, och klockan ringde vid 8 imorse, trodde verkligen inte det va sant. men det var bara att ta sig upp, herregud, så trött var det verkligen längesen jag va sist. men nu ska jag sova ut så länge som jag vill.

imorgon spenderas dagen med mimmi. nu var det faktiskt ett tag sen vi va, så nu är det dags igen tycker vi båda ;-) jag ska visa henne allt jag har köpt, eller det har hon sett på bloggen redan, men hon diggade mina brillor jag köpte, så det är nog det första hon kommer ta tag i imorgon, haha!

godnatt, puss / E'





Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det är det inte:) hihi

2010-07-29 @ 00:21:22
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0