en av alla frågor av frågestuden!

Anonym

din favorit film
favorit plagg
din bästa vän
vilken skola går du på

svar:

hej anonym!

min favorit film är taken. för er som inte vet så är det en skräck film som jag aldrig tröttnar på. har sett den ett antal gånger, och den är fortfarande lika bra och man blir fortfarande rädd för sakerna som händer, så taken är min favorit film. för er som inte har sett den, rekommenderar jag att ni ska se!

mitt favorit plagg är ett slappt linne med tights till tror jag. har nog inge speciellt favorit plagg, men det är nog det annars som jag trivs bäst med.

min bästa vän? jadu.. som jag har skrivit tidigare så har jag jättemånga "bästa vänner". jag har nog inte bara en bästa vän, utan har flera. men det är nog jonna, anton och mimmi. dom har alltid funnits för mig när det har varit svårt. det kan jag kalla bästa vänner iallafall, håller du inte med ?  ;-)

jag går på lindboskolan i hallstahammar och där trivs jag väldigt bra. jag har fått turen att ha bra lärare och bra klasskamrater. trivs jättebra där, och kommer definitivt sakna alla där när gymnasiet sen står på tur.

hoppas svaren på dina frågor va tillräckligt bra ;-)
nästa gång kan du väll iallafall skriva ditt namn, så jag vet vad du heter. KRAM!


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0