dagens låtar ! ♥



LÅT 1 !

david guetta chris willis feat: fergie & LMFAO - gettin' over you.

en hel grym låt, en som jag och mimmi iprincip har spelat sönder den här sommaren. den här låten kommer väcka upp hela sommaren 2010 för både mig och mimmi. det är som en låt vi har tillsammans & en vi föralltid kommer minnas. jag älskar dig gumman ! ♥
så det här får vara en av "dagens låtar".




LÅT 2 !

the black eyed peas - rock that body.

här är en ännu en hur bra låt som helst, en sommarlåt again. man får såna kickar av den här låten tycker jag, så den här har också spelats väldigt mycket tillsammans med mimmi och också själv. har lyckats fått båda dom här låtarna in i mobilen, så dom spelas varje dag nästan. ETT MÅSTE!

beroende av musik efter den här sommaren?  YES !

mimmi har sen längesen lyssnat på musik väldigt mycket & eftersom jag har umgåtts så mycket med henne vilket ni har sett, så har det blivit att jag har blivit lika galen i musik som hon, vilket är så bra ;-) få höra nya låtar, få nya favoriter osv.. so good!

ja, där fick ni "dagens låtar". några funderingar om något, bara att kommentera & fråga ;-)

 

puss / E' ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0