2 nytagna sommarbilder!




lite sommarbilder som togs idag när jag för en gångsskull hade tid att ta det lungt, och göra en sak i taget ;-) fick en idé att ta lite härliga sommarbilder med dom nya färgerna jag målade på igår natt.. haha hel knäppt att jag satt vid 1 inatt och målade på mina naglar & tå naglar. men men, dom var tvungna att snyggas till lite.

så bloggläsare, vad tycker ni ? ;-)

härliga färger va? jag är väldigt svår för att kunna ha starka färger, exempelvis på mina naglar (handen), men det vart faktiskt väldigt snyggt med tanke på solbrännan och så..

"dagens outfit" & "dagens låt LÅTAR" ska in också ;-)

 

som sagt, har fortfarande inte kunnat fixa det med videosarna, mimmi's internet har inte funkat så bra, men jag hoppas hon kan fixa det snarast..

 

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0