11:40 ♥

förlåt så jättemycket för den dåliga uppdateringen som blev igår. de var så mycket som hände igår, upp och ner dag kan man nästan kalla det. men nu är allt på sin plats igen, och jag hoppas kunna uppdatera bättre än igår. jag kan kan inte lova er att uppdateringen kommer bli exakt som förut, eftersom jag gärna spenderar mina dagar med mina kompisar ute i det härliga vädret. så nu vet ni varför uppdateringen kan bli låg ;-)

okej, dagen igår var som sagt upp & ner, ingenting jag tar här på bloggen tyvärr. för privat. men dagen spenderades med mimmi, anton, jonna & johanna & lite jacob. tack för att ni gjorde min dag bättre än vad den var. t a c k !

sitter här med mimmi nu i köket & snart ska vi ta oss an att laga något. för det första, hur ska de gå? och för de andra, vad ska vi laga? det återstår och se. vi bloggar lite under maten också, så ni får se vad vi lagar. kika in på mimmi's blogg också: http://mmaard.blogg.se , en riktigt bra bloggare ;-)

men nu ska mimmi uppdatera lite i sin blogg, och sen drar vi och möter anton om några timmar. runt kvart i 2 ska vi möta anton. om inte jag skriver något förän i kväll, så säger jag ha en bra dag allihopa ! ♥

puss / E' ♥

tack allihopa för att ni läser min blogg! blir otroligt glad att min besöksräknare ökar ;-)


Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: vi får hitta på nått nångång!<33

2010-07-07 @ 13:22:07
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0