02:30

hej igen !

jag är uppe än, jag vet att klockan börjar bli väldigt mycket men är inte alls trött? ska nog försöka krypa ner i sängen endå fast det är hur varmt som helst i mitt rum..

imorgon spenderas dagen med mimmi, ovanligt va ? ;-) haha! vi får aldrig nog av varandra, vilket är en väldans tur! världens bästa vän, älskar henne oavsett.

men tänkte att imorgon när jag är hos mimmi så ska hon OM HON VIL hjälpa mig med 2 videosar som jag vill få upp här. 2 "dagens låtar", 2 låtar som jag ÄLSKAR. så självklart vill jag dela med mig det till er. sen jag och mimmi började umgås mycket, alltså nu på lovet så har vi lyssnat på väldigt mycket musik. musik är verkligen helt underbart! att man kan bli glad över en låt, eller att en låt väcker upp minnen är helt otroligt. jag & mimmi har en låt gemensam, eller gemensam och gemensan, vi båda lärde oss den samtidigt, och lyssade på den för första gången tillsammans. den tänkte jag ta imorgon och ladda upp, eller idag? ni får allt se vad det blir ;-) det är sommar-låtar för mig!

nu ska jag vara duktig och ladda upp lite av alla hundra bilder vi har tagit upp här på bloggen, mina sommarbilder ;-) bilderna som kommer vara kvar för livet!

puss / E'

& godnatt efter att jag har laddat upp bilderna!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0