ytterliggare en webb bild!


Jag slängde in lite bilder från gårdagen då när jag sov över hos Mimmi och som jag också webbade med lillen. haha så sjukt kul verkligen, och nej jag vet, ingen av oss ser normala ut, men han försökte härma mig på hans vänstra bild, som min vänstra bild, ah okej de lyckades han bra med, men sen högra bilden på han, haha han skulle göra som en rutshbana (stavning?) med tungan, men som ni ser så gick det inte så bra utan han lyckades inte, hahaha!
Aja, där kom bilderna på oss, och det är lillen som har fixat det  (måste säga att han var ju mer förberedd på när han tog bilderna, men som ni ser så vart nästan alla 3 bilderna på mig helt suddiga, men fasen så jag garva).

Äntligen jullov, eller vad säger ni?

Sovmorgon, umgås med alla kompisar och göra sånt som man inte alls har hunnit med när skolan har vart i full gång. så nu ska jag försöka hinna med det som ska hinnas med, och också slå in ett paket till mamma&pappa. ni får veta vad det är efter julafton, eftersom dom läser bloggen.

Uppesittarkväll med mamma & pappa imorgon också, som en mysig liten tradition ♥ det blir nog kanon bra!

Ska också med pappa till stan imorgon, kanske får jag med mig något hem, som alltid.. 

Har laptopen i knät samtidigt som jag ligger i sängen och gosar in mig under täcket, kan inte bli bättre!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0