uppdaterat!



En nytagen bild på mig! det var ett tag sen jag la upp "nytagna" bilder, så det vart en idag, hoppas den duger iallafall ;-)

Iallafall, hej mina söta!

Härligt med fredag va? helt underbart, en helg att se iframåt väldigt mycket och också fredagsmys som iallafall jag och säkert många andra längtar till, har jag rätt?

Efter uppdateringen i skolan, så vart det inget mer eftersom vårat internet strular jättemycket och sen var det också för att hela laget drog till västerås och tränade med skälby, där är nog den största anledningen till varför inget inlägg dök upp. men nu hinner jag, och jag hoppas också att den kommer upp som den ska ;-)

En videoblogg ska komma upp också, I hope so ;-) forsätter berättar där..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0