sova över hos mimmi idag!


Sitter hemma hos Mimmi just nu. det blir att sova kvar här med tanke på att vi har grötlunchen imorgon, och det är skönare att inte behöva åka så tidigt, för bussen gick ingen bra tid. ska samlas 20 i 8, så det här blir perfekt!
När vi kom hem så tog vi en varsin skål yougurt, en jättegod smak som jag älskar! och sen en varsin varm kopp te, som ni ser på våra 3 söta bilder ♥
Jag kommer uppdatera mera senare eftersom Mimmi och jag kommer sitta för det mesta här, och sen ta roliga webbkamera bilder kanske?

Som ni ser, så är det en total förändring på bloggen. ny header, bakrundsfärg och ny textstil på sidan och på inläggen. tack vare mimmi så var jag väldigt nöjd! 

Nu ska vi kolla lite hur allt blir, kläder, smink, hår och så. jag ska kolla ltie frisyrer på mig själv och olika sminkningar, super mysigt! mimmi ska också färga håret, så vi ska ta ett bubbelbad samtidigt som hon har färgen i, snacka tjejsnack, haha!
Nej, nu ska jag kika på hur kläderna blir på mimmi, jättefin säkert!


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0