Söndag



God morgon, eller god förmiddag!

Har pluggat på idrottshäftet nu på morgonen, en liten stund. jag känner att jag kan de mesta sen förut, innan jag började läsa på det. kanske för att jag själv har sysslat med idrott i en längre tid? kanske..

Har inga speciella planer idag, ska små prata lite med min målvaktstränare om hur vi ska göra för en liten coaching, och mina övningar också för målvakt. känns bra!

Ska hinna med en härlig vinterpromenad också, det behövs! behöver komma ut, rensa tankarna och bara vara med mig själv lite.
puss / E'

Ha en underbar dag! ♥ Unna er något riktigt mysigt, åk iväg och sola en kvart eller så, fixa hemma spa kanske? det ska nog jag göra ikväll, göra ett hemma spa med varmt bad och massvis med levande ljus, mysigt!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0