sommar, sol och värme!


Får man inte lite sommarkänslor av denna bild? ♥

Guuud vad jag saknar värme, sol & bad. att ha sommarlov också, fast nästa år så känns det inte alls lika kul och lätt att sluta skolan och ta ett skönt och härlig sommarlov, utan snarare jobbigt och tråkigt. sista året på min skola är det nu och sen är det gymnasie som gäller, och jag har inte alls bestämt mig än. visst, vet jag på ett ungefär vilka linjer, men inte alls vilken skola. så har kollat öppet hus och tider och allt vad det nu är på olika skolor och också bokat in en tid med studievägledaren anna.

Så det kommer nog bli bra, men fan så mycket jag kommer sakna min klass, 9:3 och min underbara grupp, c-gruppen! ♥



C-gruppen! 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Saknar oxå sommaren! :)

2010-12-29 @ 01:45:17
URL: http://snows.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0